Wednesday, August 4, 2010

Tak Pandai Untuk sekadar SINGGAH di mana2 Blog

Salam semua..
         Baru aku perasan sesuatu benda yang aku belum mahir dalam ber"blogwalking". Rupanya amat sukar untuk aku sekadar Singgah di blog yang aku masuk. Macam-macam benda yang aku dapat..tentang peribadi, pantun, cerpen, sejarah, gossip dan macam2 lagi.
        
        Dalam hati tertanya2, macam mana lah blogger boleh menyinggah banyak2 tempat dalam satu malam. Adakah diaorang sekadar singgah and click ajer. Kalau macam tu.. penat lah "tuan tanah" membuat post/entry. Bukan aper, kadang2 post blogger2 ni hebat-hebat dan tak dapat ditemui di tempat lain. Terutama yang share pengalaman sendiri.

         Apa2 pun, aku suka sangat bloqwalking dan mencari info. Sebab aku memang tak reti nak bagi info pada orang. Sekurang-kurangnya, dapat lah buat modal hilangkan ngantuk students aku dalam kelas nanti. Hehehe.. Love & Faith.. Cikgu Tie

6 comments:

Cikgu Dahlia said...

test komen :P

RozectLyantie said...

hehehe..
tq so much pada pemberi maklumat

cuz said...

ha..mcm ni baru senang untuk blogger macam cuz ni nk mengomen..hehe
mmg betul apa yg dikatakan kat atas tu..bnyak info, ilmu dan benda untuk dilihat disetiap blog yg kita lawat..tapi kadang² manusia ni pun letih untuk membaca..so diorang ni just passing by je kat blog2 yang diorang jalan tanpa mengetahui isi yang tuan punya blog cuba sampaikan..
mustahilla bagi seorang blogger itu nak jalan smua blog dlm 1 mlm sebab bukan sikit blog yg ade ni..huhu
it just my 2 cents..hehe hepi blogging

RozectLyantie said...

Betul2..
rasanya blogger2 lain dah terror dlm membaca isi post. Lgpun Blogger pun post sesuatu dgn cara penyampaian yang senag dibaca. hehe..

~sy masih belajar~

tehr said...

...sekadar singgah

~ada blog yg tak perlu dibaca walau pun kita singgah setiap hari~

sebabnya ada blogger tidak membuat entri setiap hari, tetapi kita masih juga singgah setiap hari

hehehe

MaryamJamilah said...

depends.. kdg2 entry mnarik singgah~ :)