Thursday, September 4, 2014

Mimpi bertandang lagi..

Assalamualaikum..
Hohohoi... dah lama x conteng blog. Macam banyak nak tulis. tapi tak tahu nak start dari mana. Huuhuu.. ok alkisah nyer, semua pasal mimpi. Pernah tak korang bermimpi 'sesuatu' atau 'peristiwa' atau 'seseorang' yang sama selama bertahun-tahun? Mimpi yang mula-mulanya dianggap biasa-biasa jer. Yelah..  orang selalu cakap mimpi itu mainan tido. Tapi kalau dah kerap sangat?? Camne tu?

Alkisah, mimpiku ini dah menjangkau 7 tahun. Since tahun 2008 kot. Hahahaha... hohohoho... apakah? adakah? mengapakah? bilakah? bagaimanakah? dan dimanakah??? Hurmmm.. stress juga fikirkan mimpi. Tapi, kalau itu adalah petunjuk yang dicari-cari dan didoakan selama ini. Apa aku nak buat erk?? Asyik dok pikir ajer ni. Gembira pun ya (rupa-rupanya petunjuk Allah itu ada. Alhamdulillah, Allah sayang aku). Tapi kompius.. betul ke? kalau betul, nak buat ape? kalau tak betul.. eh, cmne nak tahu betul ke tidak tu? haishhh...

Misteri menyelubungi diri.

1 comments:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : melasian77cs@gmail.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini