Tuesday, October 26, 2010

I Got iT..I'm Loving iT!

Salam..
Dikala ini CT amat2 berbahagia kerana apa yang CT cari selama ini sudah ditemui.
Alkisahnya? chewahhh..siap ada tanda soal tu.. Alkisahnya, CT sebenarnya amat meminati satu majalah. Rasanya kepuasan CT membacanya adalah No 1 berbanding Majalah PC. Masing2 ada pendapat masing2 kan. Majalah yang CT maksudkan adalah Majalah STUFF. Minat sangat dengan majalah ini.

      Nak dijadikan masalahnya, CT memang susah nak cari majalah ni. Sukar didapati atau maybe CT yang tak pandai mencari. Kadang2, kalau berjalan dan mencari di Kuantan, memang susah sangat nak jumpa. Kalau di Pekan ni plak..paham2 lah. Pernah gak CT mintak kawan2 di Kuantan tolong belikan.. ada yang cakap tak tahu majalah aper dan ada plak yang mencari tapi tak jumpa. Like i'm always doing lah tu. Last skali CT beli ialah keluaran MAY 2010. Itu pun sebab terjumpa di "The Mines" masa CT ada program "KEM HARAPAN DRB-HICOM 2010" di UPM Serdang. Tapi kali ni, CT terjumpa majalah ni di kedai yang dekat jer dengan umah CT. Dalam 2 KM jer. Iaitu di kedai MS Stationary. Aper lagi, terus grab jer lah. Masuk jer dalam kereta..terus menjerit. " Yes, I Got iT..I'm Loving iT!..muahhhhhhsss"
                                                                 cover bulan 0ktober

     Sebenarnya majalah STUFF ni adalah berkaitan dengan "Gadgets, Gear and Technology". Harga hanya RM 8.00 tapi amat berbaloi-baloi. Hurmmm..rasanya hanya majalah ni je yang mampu mengupas semua benda mengikut keinginan CT. Masa belajar dulu, selalu gak beli. Pernah gak CT terfikir, maybe majalah ni senang didapati di Universiti2 kot! Al-maklumlah, ambil course IT, mesti advance dalam bidang dia. Terutamanya Gadgets.

     Ok lah, memandangkan aper yang CT idamkan ini berada di depan mata, so CT nak membaca dulu lah. Aper yang menarik untuk keluaran kali ini maybe pasal camera atau Video maker, ada card "MAStraveller" yang amat cantik, kupasan perbandingan antara LCD phone terutama pasal 'Samsung Galaxy S' yang mengujakan sepertimana iPhone 4. Paling best sebab kupasan tentang smartphone yang memang banyak. Dan untuk Cars, "Stuff HOT BUY" jatuh kepada Mercedes-Benz E250 CGI Cabriolet...uhhhh..memang CT x mampu lah. hanya mampu melihat. Maybe bakal jutawan cam  kawan2 CT jer mampu.

     CT kupas sikit jer sebab kalau korang baca sendiri lagi bagus. So, apalagi? cepat2 lah pergi kedai dan beli k. That's all.. Love & Faith: Cikgu Tie

4 comments:

ChiKeDees said...

ai pun tak pernah taw ader mag nama stuff..will find out too..thanx

suri said...

hai..tak pernah dengar nama majalah ni..suri pula suka baca majalah pa nd ma kupasan tentang keibubapaan, anak2, bayi ..

masa ank dara suka baca majalah wanita sb byk pengalaman blg dpt kt stu...

time si dia out station suri kena naik bas..apalagi mesti dlm karung handbag ada sebuku novel sbg peneman diri heee

RozectLyantie said...

Chikedes.. tq sudi datang n komen.hehe..carilah. best sgt

suri: lama dah x baca majalah wanita. hurmm kena cari gak lah pas ni. "Pa n Ma" tu lmbt lagi kot

Anonymous said...

huhu