Sunday, May 1, 2011

Selamat Hari Pekerja 2011

Salam..
Tanggal 1 Mei, Semua wargaDunia yang bekerja akan menarik nafas lega. Aisehh... setakat mana sangat lah leganya erk? Hahahaha..bagi aku, lega skit lah sebab esok diisytihar cuti. Ada lah masa nak mengurus diri. Hehehe... Aku sebenarnya rindu sangat2 nak post kat blog kesayangan aku ni. Tapi masa tidak mengizinkan. Tambahan plak dengan keadaan broadband yang memang &*@#% ni. Tunggu masa dan ketika jer. Pasni, aku akan terminate Celcom Broadband ni. Aku rasa, ramai lagi yang sependapat ngan aku. Sebab dia lah aku tak leh aktif berinternet.. Hehehehe..padahal, sendiri yang sibuk memanjang.

       K lah, pasni aku akan buat report ke mana aku menghilang k. Biar semua kawan2 yang singgah kat blog aku ni tahu kemana dan kenapa aku lama tak menjenguk dan membalas kunjungan korang semua. K lah, nak sambung buat kerja skit. Kerja apa? hurmmmm...lain kali aku cerita k.

Opssss..saper2 yang nak ikut aku ke Raub esok (2 Mei) jom lah. Leh lah jadi teman borak aku. huhuhuhu...penatnya! hahaha. K lah... Adios!


---- Love & Faith: Cikgu Tie -----

0 comments: