Monday, December 13, 2010

Adessss..

Salam...
   Tajuk kali ni memang pendek jer..Adesss..huhuhu.. Mood memang blurr dan ting tong jer pagi ni. Semuanya sebabkan mimpi. Yup.. mimpi memang mainan tido. Tapi mimpi tu jugaklah yang membuat hati dan otak ni dah terjun ke laut. Memang hampehh tull lah.. Dalam ramai2 orang dalam dunia ni..kenapa lah "dia" gak yang muncul dalam mimpi aku. Dah lah dari dulu lagi aku selalu teguhkan hati dan bina tembok yang tinggi2 supaya aku tak ingatkan dia dan tak nak dibayangi dia..walaupun dalam mimpi. Tapi nak buat cam mana.. Semuanya di luar kawalan. Kalau leh kawal.. hari2 mimpi Fahrin Ahmad pun ok! But... jgn lah muncul lagi dalam mimpi aku k. Aku doakan "dia' berbahagia bersama isteri dan anak2 dia. Aminnn... tq kerana berjaya memberi rasa 'adess' ini.

   Bila dah jiwa ting tong ni... terRajin lah plak aku membuat bloqwalking. Saper2 datang jer..aku terus teringin nak follow. Hehehe...aku tak nak kerana mimpi malam tadi.. ia menjadikan mood aku terus hilang. Aku nak berCeria ngan semua blog yang aku singgah. Semua blog memang best sangat. Tapi aku malas nak mengulas lah. Biarlah korang cari sendiri. hehehe..jahat tak? Kenapa mesti terus tenggelam dalam kenangan lama kan? Lebih baik mencari kenalan baru dan baru2 dan baru3.. hehehe.

     Hahaha... mood terus ke laut ni.. sempat lagi ber chat ngan kawan baik ku. Planning nak ke i-city shah Alam minggu depan. Hopefully ianya jadi lah. Kurang2 leh gak jadikan motivasi untuk siapkan jadual waktu 2011 dengan segera. K lah..itu jer luahan hati Seorang aku yang bergelar Cikgu Tie untuk hari ni.. sambil2 layan lagu.. Tak Mungkin kerana Sayang oleh Alyah!

0 comments: