Tuesday, March 1, 2011

Semangat yang hilang..kita cari pulang!

Salam..
    Huhuhu..tajuk macam senikata lagu dari kumpulan XPDC. Tajuk lagu, AKU LUPA (bak kata nazmi-raja lawak). Sememangnya..ada masa kita akan rasa yang kita kurang termotivasi dengan keadaan sekeliling kita sekarang ni. So, kita kena berubah. Cam aku ni lah. Mungkin dah lima tahun di sekolah ni, maka aku perlu cari kelainan dalam hidup. Sebabnya..cabaran aku semakin kurang dah. Hidup tanpa cabaran.. ada makna ke?

       Agak berlagak gak lah aku bercakap kan. Hehehe..jangan marah ya. Sekarang ni, aku sedang menghadapi ujian2 getir dalam permulaan cabaran hidup yang baru. Penat tu, tak perlu cerita lah. sehari dua ni dok asyik panjat Bangunan JPN jer lah kot. Jadual aku padat giler. Janji badan penat, otak pun penat dan aku leh tidur tanpa banyak pemikiran tentang hal-hal tak penting dah lah. K lah, sampai sini jer. Tak boleh tulis banyak..ada kerja yang perlu settle sebelum mataku pejam!

----Love  & Faith : Cikgu Tie--

0 comments: