Tuesday, June 7, 2011

Jom cuti2 Malaysia kat Langkawi

Salam..
      Cuti lagi sekarang ni. Dapat lah juga buat sedikit persediaan nak kembali ke sekolah. Yang lebih penting, dapat bersama keluarga tercinta. Hehehe... Aku pun tak tahu kenapa semakin hari semakin liat nak mengadap laptop dan melayari internet sekarang ni. Takde mood sangat2 dah rasanya. Aku lebih suka nonton TV atau dok jalan2 sekitar rumah ni je. Makanya, masa untuk menconteng2 di laman blog aku ni pun, dah semakin berkurang dan lama2 gitu.

     Ok lah, buat masa sekarang ni, apa yang aku nak share kat semua ialah bermula esok, (8/jun/2011) aku akan membawa diri ke Utara. Dah lama tak gegarkan Utara, so..kali ni aku merajinkan diri mengikut rombongan sekolah ke sana. Nama je rombongan sekolah, tapi yang ramainya guru2 lah. hehehe...Rombongan Kelab Guru.

     Haaaa...lupa lak nak kongsi. Aku amat berbangga yang baru2 ni sekolah aku telah melakar sejarah apabila menganjurkan Ekspidisi berbasikal Ke Purtajaya dari Pekan. Siap masuk dalam TV3 dan TV1 dan surat2 khabar lagi. Memang meluas betul liputannya. Terima kasih dan tahniah kepada semua peserta dari sekolah aku dan UMP dan semua penaja2 yang terlibat. Ini sebagai bukti k
 

     Hehehehe... Amacam, percaya tak? Tak sabar nak gegar Utara ni. Bercuti bermula (8 jun-11 Jun) bersama2 kawan2 terbaik punya cam Ermie Dharlya, Zanariah dan Shafiza. Pasti Best Punyer! K lah, doakan aku selamat pergi dan selamat kembali k.

-------Love & Faith : Cikgu Tie----

0 comments: