Tuesday, September 4, 2012

Nekad nak siapkan SSQS hari ni gak

Salam..
Hehehe.. yang sebenarnya, keje ni dah lama diberi. Tapi aku yang lembap ni baru nak key-inn semua data/ maklumat dari responden yang isi borang SSQS yang aku dok agih. Huhuhu, apa nak jadi ngan aku ni. Cuai membuat kerja. Tapi aku memang banyak kerja2 lain k. Mai aku listkan...
  1. Kena siapkan jadual waktu untuk guru yang baru bersalin tu. Sebab takde guru pengganti.
  2. Menyiapkan jadual dan membungkus soalan2 peperiksaan TRIAL SPM. Banyak tu!!!
  3. Menyiapkan kerja2 pengubahsuaian Makmal aku sekarang ni. Tengah2 dok mengubah ni ler makmal ku menjadi permintaan utk Program "VLE" dari JPN. Aku x ingat ape tu VLE, tapi untuk guru-guru ICT dan atau yang mahir/gemar dengan ICT.
  4. Masuk kelas dan mengajar seperti tak ade apa yang berlaku. Buang semua pemikiran pasal kerja2 dan mengajar dengan senyuman. (Budak2, bukannya paham kalau kita tak sharing kan?)
  5. Tup-tup, minggu ni plak start training hockey dah. (Part ni lah yang paling best)
  6. *Ulang dari no 1-5" sehingga rasa sendiri betapa banyaknya kerja aku. hehehe
Aku tak boleh nak kata apa kalau ada yang nak mengutuk saya. Orang yang mengutuk, suatu hari nanti akan merasai bagaimana perasaan dia kalau lepas ni ramai orang kutuk dia. HAhaha... siap bagi cause & Sequent lagi ni. Tapi, biasalah bila kerja. Orang2 sekeliling kita bukannya tahu kita ni dok bersekang mata. Malam tadi, Talian SSQS kena hack lagi. Hurmmm... untunglaa pandai hack kan?

Hurm, cakap panjang macam x guna je. Jomlah teman aku meng-online data plak. huhuhu.. ngantuk seyhhh

0 comments: