Friday, December 9, 2011

Hurmmm.. aku Stress

Salam
Hurmmm..aku 'BEKU' je rasa hari ni. Pikiran aku kosong walaupun sebenarnya banyak benda yang aku fikir...dan fikir. Malangnya takde jawapan. Sudahnya, aku tidur dan tidur. Terima kasih lah pada insan yang segan nak berterus terang..dan insan yang terlalu berterus terang. Tapi, aku bukan pengetua atau GpK. Aku tak boleh dan takde kuasa melangkaui tugas dia orang. Aku hanya menurut perintah.

Kawan2, sila lah memberi kerjasama pada aku ni. Tolonglah jangan menambahkan beban di kepala hotak aku ni. Serabut sangat rasanya. Tolonglah faham...aku pun manusia biasa gak. Tak kupunyai kuasa dan kehebatan melangkaui tahap seorang manusia. Biarkan dan berilh peluang untuk aku selesaikan tugas yang telah dimanahkan ini. TQ!

Hurmmm..aku STress!

0 comments: