Sunday, November 28, 2010

Dapat Hadiah Penghargaan..hoooray!

Salam..
Sesungguhnya hati ini terasa amat gumbira bila seorang rakan blogger iaitu "Cplud Miera" telah menghadiahkan badge yang amat chantek pada Cikgu Tie dan beberapa rakan blogger yang lain. Cuba tengok..apa pendapat korang?

Bila dah dapat hadiah..kena lah menjawab beberapa soalan dari beliau
1) Blog anda berkisar tentang ape yer?
   Blog "Life of "Cikgu Tie" ni lebih berkisar pada hal2 peribadi Cikgu Tie. Tentang perasaan, kerja2 dan apa yang berlaku di sekeliling Cikgu Tie. Walaupun gemar membaca, tapi Cikgu Tie belum berkeyakinan untuk menulis perkara2 berkaitan Gossip atau pandangan peribadi Cikgu Tie terhadap seseorang atau mana2 pihak. (demi keselamatan!) hehehe...

2) Kenape korg rajin singgah cini?
      Kenapa ya? hahahaha..  Cikgu Tie suka singgah kat Plud's Corner sebab suka tengok template cik cplud miera. Damai dan senang mata memandang. Lagipun, Cikgu Tie pun datang dari Terengganu.. same as yours! Ngee... dan ape yang penting...resepi lah! hehehe..macam lah Cikgu Tie ni rajin sangat masaknya!

3)Harapan korg utk mase depan Plud's Corner
    Harapannya, agar Plud's Corner akan lebih dikenali ramai (Siap En Ben datang komen tu.hebat!) dan dapat mengeluarkan dan menghasilkan lebih banyak resipi untuk orang2 yang selalu ingin mencari resipi cm Cikgu Tie ni. Semoga berjaya dan berbahagia selalu ya!


------Love & Faith: Cikgu Tie -----

1 comments:

cplud miera said...

thanx cikgu tie..;) sy pon bkn reti sgt memasak nih, tp akan selalu perbaeki diri. cikgu dr t'ganu ek?ktne yer? huhu~ nnt klu blik ganu,lehla jumpe kot klu berkesempatan ;)