Tuesday, December 14, 2010

Jangan Ganggu lah..

Salam..
Jangan salah faham k.. aku x cakap pada semua orang supaya jangan ganggu aku. Rakan2 blogger leh ganggu aku bila2 masa jer. Aku amat senang di ganggu oleh korang semua. Kecuali seorang makhluk Allah yang sering menggangu line "maxis" aku. Masa cuti2 cam ni, aku memang suka sangat2 off line "celcom".. hehehe..kecuali line celcom broadband jer yg aku suka nak onn. 

     Sebabnya "celcom" adalah line rasmi aku. Majoriti kenalan dan rakan sekerja hanya tahu line celcom aku. Hanya insan2 terpilih jer yang tahu dan dapat no 'maxis' aku tu. Kecuali sorang makhluk Allah tu yang berjaya mendapatkan no telefon 'maxis' aku dari insan yang tak bertanggungjawab. Eeeeeiiii...geram tul! 

      Dah lah kita ni dok pening nak siapkan Jadual Waktu Sekolah utk Sesi 2011. Ada plak yang jenis nak menyemak.... kalau yang jenis cute cam "adik comeyy" tu tak per lah jugak. Geram jer nak balas mesej dia tu supaya dia tak perlu menggangu gugat hidup aku lagi. Tapi...berani kah aku???.. Kalau lah dia tu baca bloq aku ni..nak ajer aku cakap kat dia.."Tak payah lah buat2 salah miss call atau tersalah hantar mesej...dan tak perlu lah bercerita pasal Ibn Taimiyah..Ibn Qayimal..kitab hikam atau mazhab2 lain atau wahabi ke hapa...sebabnya..aku tahu..aku gak yang kena cari sendiri..." Eeeeeiiii..serabut tul ngan orang yang terlalu suka berlagak alim... baru tahu sikit... dah nak menunjuk2. Aku tahu lah ilmu aku ni tak seberapa.. tapi sekurang2nya... aku cuba gak amal apa yang aku belajar... bukannya cam dia yang selalu nak mencari salah orang!...

p/s: Aku yang sedang pening!

Love & Faith: Cikgu Tie..

0 comments: