Sunday, August 8, 2010

Arabic Calligraphy and Lovely Pijuk


Salam 1 Malaysia...
       Alangkah beruntungnya aku pada malam tadi.. dalam asyik berblogwalking dan menjelajah seluruh pelusuk blog (yang mana aku sempat lah).. tanpa kuduga aku telah menemui satu blog yang memang hebat lah..
    
        Mungkin disebabkan aku memang jenis suka membaca, aku terbaca lah entry tuan tanah yang ada dikatakan begini...

  "anyway....ada sapa2 mo mntk wat nama dia dlm versi CONTENG2 ni.....i bebesar hati watkan...."


       So, aku pun.. aper lagi terus mintak dia buat kan utk aku tanpa segan silu apatah lagi malu.. hehehe..kalau malu, sure x dapat kan...Tapi x lama lepas tu dia "shout" kat shoutbox aku yang dia sudi buat.. jeng3..

         Yang paling best ngan kawan baru aku ni, aku ingatkan dia kan ambil masa beberapa hari jugak lah..rupa2nya x lama pun... memang salute giller lah kat dia.. jom kita tgk hasil khat Pijuk ni

truly: this is my first "khat" name.. 

deeply: tarikh yang ada tu bukti perkenalan kami..hehe

lovely: bersama pen kesayangan Pijuk dan nota studynya..


marvelous: dari arah dekat ni

Terima kasih bebanyak kawan!

      Dalam hanya beberapa detik aje (nk ckpnya cepat sgt lah) ini lah hasil kerja Pijuk.. Tetiba dari semalam aku sibuk menengok khat2 yang ada dlm dunia ni. Cuba tengok yang ni





      Aku yakin sangat2 lah, Pijuk memang ada bakat. Dia boleh pergi jauh lagi dalam khat atau "conteng2" dia ni.. Good Luck Pijuk. Belajar rajin2 ya.. hehe


       So, pada semua kawan2 aku silalah layari blog kawan aku ni untuk mendapatkan khat nama korang.. hehehe.. semoga kawan ku Pijuk dengan rela hati buatkan satu utk mu.. apa2 pun, thanks a lot Pijuk.
                                       ~Love & Faith... from Cikgu Tie~

3 comments:

Cikgu Dahlia said...

santek!

RozectLyantie said...

memang santek..
sgt2 santek

pijuk said...

hmm....biasa2 jek.. tp kan....4 ur info..pen tu smlm dh hilang...smpat jgkla gna tuk jwb test women's health..tup2 hilang trus....mmg cuai giler r~sedeyh giler....nmpknya kna bli bru lg..
huhu~